majjaeriksson

Bröllopsförberedelser och en läskig svan

Kategori: Maja

 
 
 
Tre bilder från igår när det hängdes i älskade Sonnorp och på kvällskvisten en stund i Råssnäs. I Sonnorp sommarsportade vi, åt sommarlunch och glass och byggde bröllopstält. I Råssnäs tog vi ett snabbdopp som kanske hade blivit mindre snabbt om det inte vore för den där svanen. Det var en konstig svan. Jag åh:ade när vi kom, för det är något med mig och svanar, men sen började den följa oss med blicken och när vi gick åt höger följde den efter och när vi gick åt vänster följde den efter och när vi var i vattnet tog den några snabba bentag åt vårt håll. Obehaglig. Men allt som allt blev det ändå en fin dag.
 
Idag blir det mer bröllopsfix. Jag har lovat att grilla åt de som ska duka. Och imorgon gäller det. Någon gång efter klockan fyra säger de ja och min syster sviker och byter efternamn. ;) Det kommer bli den finaste av dagar och jag är så pepp på att fånga fina ögonblick med kameran, håll tummarna för att jag lyckas.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Vilken härlig dag! Och så fin er semester såg ut att vara!

    2015-07-03 | 15:34:04
  • Emelie säger:

    Du kommer lyckas! :)

    2015-07-03 | 20:23:16
    Bloggadress: http://emeloj1.blogg.se

Kommentera inlägget här: