majjaeriksson

Ett tisdagshej!

Kategori: Maja

Hej! Igår jobbade jag och efter jobbet blev jag upphämtad för ett dopp i Varamon och sen spenderades kvällen främst med brödbak.
 
 
Under jäsningstider kan man unna sig en glass. Och om man har bestämt att denna vecka kanske man ska tänka lite på vad man stoppar i sig så kan man ta en liten miniglass.
 
 
Resultatet blev fyra kvällsmackor som jag åt tillsammans med han jag håller kär.
 
Idag ska jag jobba igen och sen ska jag vara ledig onsdag och torsdag för att sedan jobba fredag, vara ledig lördag och jobba söndag. Lite hippit och hoppit alltså, men det känns rätt skönt att det är så, ombyte förnöjer ni vet. På fredag har jag dessutom tänkt kila ut i soluppgången och på lördag blir det teater uppe i idylliska Lerbäck, så häng på! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Oj, vilka limpor!! Vad duktig du är!
    Kram mormor

    2015-07-21 | 15:00:59
  • Klara säger:

    Åh, så gott med nybakat bröd! Dröm.

    2015-07-22 | 12:49:12
    Bloggadress: http://klaraamandas.blogg.se

Kommentera inlägget här: