majjaeriksson

Papperspyssel

Kategori: Maja

Tolv bloggare har i veckan presenterat ett roligt projekt. De kallar det Monthly makers och det går ut på att varje månad, hela året, presenteras ett pysseltema. Vem som vill får delta, varje månad, eller en månad. Man kan, och kanske ska, helt enkelt se detta som en kreativ knuff. Precis vad jag behöver! Jag älskar att pyssla, men behöver ibland inspiration och så. Månadens tema är papper. Möjligheterna är oändliga, men ändå är man begränsad till papper. En perfekt utmaning, tycker jag!
 
Jag har papperspysslat lite både måndag och tisdag, utan fantastiska resultat dock, men ändå. Och när jag har publicerat detta inlägg så tänker jag fortsätta. Jag försöker få ihop en liten korg:
 
Det var ju inte så länge sen jag papperspyssslade innan denna vecka heller. I mellandagarna blev ju de här till:
 
 
 
Mm, papperspyssel är kul! Tack Monthly makers för ett himlans bra initiativ, jag ser fram emot vad som läggs fram kommande månader.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Men åh så mysigt med pyssel! Sånt blir man glad av! :)

    2015-01-14 | 23:31:09
  • Anna María säger:

    Så himla kul att du är pepp på Monthly Makers. Jättefina papperspyssel du har gjort hittills!

    2015-01-15 | 12:56:37
    Bloggadress: http://annamarialarsson.se/blogg
  • Mikaela säger:

    Men så fint! Ska bli så kul att se vad alla har gjort på månadens tema!

    2015-01-18 | 19:23:09
    Bloggadress: http://bympv.blogg.se

Kommentera inlägget här: