majjaeriksson

Frulledejt, brillor och chokladbollsfika

Kategori: Maja

 
Idag har jag haft det så lyxigt att jag blivit bjuden på både frukost och fika. Frukost hos Anneli imorse och nu ikväll bjöd Philip mig på chokladbollsfika på Lilla hem. Innan det var jag på synundersökning och provade ut nya brillor. Det blev ett par svarta, ganska så fyrkantiga,och lite större än de jag har nu. Hoppas att jag ska trivas i dem!
 
Nu väntas en myskväll här i duvedalshemmet och imorgon är det föreläsning om kulturens villkor i Frankrike.
 
Maja.
 

Kommentarer

  • Jessan säger:

    Finns ju inget godare än chokladbollar!

    2015-01-27 | 17:01:54
    Bloggadress: http://jessansworld.blogg.se/
  • Moa säger:

    Det låter som en toppendag! :D Hoppas du blir nöjd med brillorna! :)

    2015-01-27 | 18:42:07

Kommentera inlägget här: