majjaeriksson

Elfte

Kategori: Maja

 

Sådär härliga var Philip och jag igår när vi promenerade genom en vit värld. Vi gjorde också varmchoklad - riktig med kakao, handlade godis och spelade spel med Ellen och Per på kvällen. Det var en bra lördag det och idag får vi se vad som hittas på! :)
 
Imorgon börjar en ny vecka, en ledig vecka för mig, då jag är mellan två terminer så att säga. Men jag har lovat mig själv att jag ska ta tillvara på veckan på ett bra sätt, ett sätt som gör att veckan inte bara har gått och gått utan att jag har gått med. Jag ska pyssla och läsa och mysa och promenera och kanske ja, hitta på lite små nya grejer liksom. Imorgon ska jag göra en nötig müsli! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Sandra Lundin säger:

    Så underbart med snö och varm choklad!

    2015-01-12 | 09:23:06
    Bloggadress: http://atilio.blogg.se/
  • Moa säger:

    Vad härligt med en ledig vecka, det är du verkligen värd nu!

    2015-01-12 | 13:14:52

Kommentera inlägget här: