majjaeriksson

Förra gången det var februari

Kategori: Maja

Den sista februari förra året skrev jag "Igår låg det en liten känsla av höst över Sonnorp. Men det gör inget, för det är vår i hjärtat idag och vår i kalendern imorgon." Och jag la bland annat upp denna bild:
 
I slutet av februari blev jag också klar med valet av vårbilder till fönstertavlan som sitter ute på en bodvägg i Sonnorp. Det är det nog snart dags att fixa med igen, för övrigt.
Den 21:a februari åkte mamma, lillasyster och jag till storasyster i Nyköping. Det ska vi göra nästnästa tisdag igen faktiskt.
 
Jag köpte klänningen nedan på Indiska. En klänning som jag hade så sent som på middagen i lördags. Man behöver inte köpa nytt hela tiden, ni vet.
 
Så tidigt som den 17:e februari tyckte jag att det kändes som årets första vårdag. Får se när jag känner så i år.
 
Helgen 14:e-16:e februari var jag hos min kära vän Moa i Falun vi myste loss som bara den, bokade en resa till Gran Canaria och ja, det var himla fint bara. Undra när det är dags för en Falunvisit igen!? :)
 
 
I början av februari var jag på besök hos Lovisa och Martin som nyligen hade flyttat hem till Motala igen. Jag hade med mig fina tulpaner.
 
Jag tycker vi avslutar februariåterblicken med ett favoritfoto, från den 3:e februari förra året.

Inte tokigt alls!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken fin tillbakablick! :) Sååå mysigt vi hade det när du var här, det är absolut dags igen tycker jag!! :D <3

    2015-02-10 | 12:38:54

Kommentera inlägget här: