majjaeriksson

Tolv soluppgångar

Kategori: Maja

Ingen har väl missat att jag under året har fotograferat en soluppgång varje månad. Tolv mornar har jag traskat över åkern bakom Sonnorpshuset och stannat på ungefär samma ställe för att fånga solens första strålar. Det har varit ett roligt projekt och det känns fint att jag verkligen fick till det varje månad och att jag nu har ett gäng foton från året som jag tycker lite extra mycket om.
 
Jag har nu valt ut ett foto från varje månads soluppgång som jag dels tänkte visa er här under texten och dels tänkte beställa papperskopior av för att i framtiden sätta upp på någon slags fotovägg som jag drömmer om att ha i mitt hem. Men nu kör vi!
 
 
Januari
 
Februari
 
Mars
 
April
 
Maj
 
Juni
 
Juli
 
Augusti
 
September
 
Oktober
 
November
 
December - Denna är från nu imorse och jag kallar den Världen är skev och jag behöver ingen halsduk.
 
Vad fint det blev ändå! :)
 
Skulle någon ha ett förslag på ett fotoprojekt för 2016 får ni gärna höra av er! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Åh så fint att få se ditt fotoprojekt! Vila underbara bilder!! Som novemberbarn blev jag allt lite extra fäst vid just novemberbilden... :)

    2015-12-20 | 11:16:27
  • mormor säger:

    Bara såååå häftigt!!! Kram

    2015-12-20 | 12:13:26
  • Faster säger:

    Åh va kul o se o så häftigt!!!

    2015-12-20 | 22:28:12

Kommentera inlägget här: