majjaeriksson

Pyssel, natur och fika

Kategori: Maja

Hej! Här sitter jag en ledig torsdag i början av december. Jag har haft en himlans fin dag.
 
Frukosten var lite extra god.
 
Philip och jag limmade ihop vår tavla.
 
Och så satte vi upp den på väggen. Vi är nöjda, men tycker att den blev lite pluttig ändå, så vi kanske köper oss några fler minitavlor och bygger på'n lite. Känns ganska fint att vi egentligen kan bygga på den hur mycket vi vill och att den aldrig egentligen behöver fastställas som färdig.
 
Och efter det behövde vi komma ut lite så vi drog på utlykt till Sjöbo-Knäppan.
 
Upp i fågeltornet.
 
Där det blev äggmackor, té, kaffe och kexchoklad.
 
Jag lämnade en liten jordgubbe för att förhoppningsvis muntra upp någon framtida vandrare. :)
 
Efter utflykten hämtade vi upp ett paket som jag nu också slagit in så att det blev juligt och alldeles ganska så nyss så kom jag hem från en fika med Lovisa. Det blev varm choklad och en saffransbulle. Gott och trevligt!
 
Nu blir det lite tv-spel innan middagen. ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Härligt decembermys!

    2015-12-04 | 17:18:48

Kommentera inlägget här: