majjaeriksson

En behaglig tisdag

Kategori: Maja

Hallå där!
 
Jag kikar in för att visa lite små glimtar från min dag. I all sin enkelhet.
 
Bild ett är från strax före halv nio imorse. Då promenerade jag till tåget. Jag brukar vanligtvis cykla, men med underlaget som råder för tillfället känner jag att det är säkrare att gå. Mvh Tanten.
 
Morgonhimlen var fin.
 
Philip hade fixat en liten smörgåslåda till mig. Med Maja-mackor, småtomater OCH två marsipantomtar!<3 Mvh Bortskämd.
 
Jag åkte iväg för att jobba tre timmar på Johannelunds bibliotek. Jag hängde mest vid datorn och inte alls så mycket på barnavdelningen, men det brukar vara det som fastnar på bild då ju barnavdelningar ofta är det finaste på bibliotek. Det blev alltså en kort visit inne i Linköping idag vilket mest var skönt en mellandag som denna. Och det gick bra på jobbet. :)
 
Hemma igen blev det lite apelsin-, skorp- och téfika.
 
Innan Philip och jag promenixade till affärn för att köpa ingredienser till nyårsaftonens dessert. Ni kan ju försöka klura ut vad det ska bli... Och så får ni svaret nästa år!
 
Ja, det var nog dagens rapport det. Imorgon blir det lite fler jobbtimmar, men det dyker nog upp något här ändå. :)
 
Ha det gött!
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: