majjaeriksson

Fredagsfint x2

Kategori: Maja

 
 
 
När jag kom hem från museet idag åkte Philip och jag omedelbums på utflykt. Det blev kanoten till Fjärilarnas strand igen och denna gång lyckades jag till och med fånga en fining på bild. Ett dopp blev det också. Och luffarschack med utgångna museikolor. Fint så.
 
Något annat som var fint idag var att det där samtalet jag har väntat på kom. Och jag blev så glad så glad när hon sa att Vi vill gärna att du jobbar hos oss! Så nu ska jag bli timvikarierande biblioteksassistent. Min introduktion ska börja första september i biblioteket i Johannelund och det känns så så kul!
 
Nu ska jag gå med riktigt lätta steg ett tag, nej, jag ska nog nästan studsa fram.
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Grattis!!!!
    Så roligt för dig!
    Du trivdes ju bra med biblioteksjobbet!
    Kram

    2015-08-21 | 21:42:31
  • Faster säger:

    Åh va kul mä jobbet Maja👍 grattis!!!

    2015-08-23 | 13:38:35

Kommentera inlägget här: