majjaeriksson

Business-Maja

Kategori: Maja

Hej från museet!
 
Just nu är det jag, en elgubbe och två besökare i byggnaden. I eftermiddag kommer en hel busslast, det blir skoj!
 
Igår fick jag schemat för min biblioteksintroduktion. Ja, det är snabba puckar i den svängen: möte-besked-schema på mindre än en vecka, det uppskattas!
 
De tre första veckorna i september kommer det bli jobb i 6 dagar av 7. 4 på bibliotek och 2 på museum. Först tänkte jag om jag skulle försöka skänka bort något helgpass på museet, men sen tänkte jag att det är bäst att jag passar på eftersom jag inte vet hur det blir med bibliotekstimmar framöver. Dessutom är inte allt heldagar så jag ska nog inte avlida, men med mina mått mätt så kommer jag vara värsta Business-Majan i september. ;)
 
Imorgon är jag dock ledig, något som känns skönt efter fem dagar på museet. Vad jag hittar på då får ni nog se imorgon kväll, för jag tänkte försöka dokumentera det mesta. :)
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: