majjaeriksson

Båtlivet och ett påbörjat pyssel

Kategori: Maja

 
 
 
Igår spenderade vi flera av fredagstimmarna på Boren. Vi hade både äggmackor och kanelbullar med oss och fyra abborrar och en mört nappade på krok. Jag rodde så jag fick en blåsa mitt i handen, men jag låg också alldeles stilla i fören och solade och lyssnade på sommarprat. Två abborrar fick följa med hem och göra den vegetariska woken lite mindre vegetarisk.
 
Idag är det lördag och frukosten min såg ut som nedan. Det ni anar till vänster är en början till en pärlad skål. Vi får se om det går hela vägen.
 
Lördagen är oplanerad. Vi håller på och känner efter i mage och hjärna och hjärta - och får se vad vi hittar på. Imorgon är det museivärdskap som gäller och efter det blir det tvätt. Men idag kan jag alltså göra precis vad jag vill.
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Vi såg er nog!
    En gul båt med 1 person i, det var alltså ni, eftersom du låg ner, haha

    2015-08-08 | 14:57:34

Kommentera inlägget här: