majjaeriksson

Långlunch i solen

Kategori: Maja

Idag var jag på praktiken 8.30-12 och 14-18.10. Där emellan hade jag en två timmar lång lunchrast. Jag hade kunnat ta med mig en vanlig hedlig matlåda och värmt den i en micro och ätit i personalrummet och sen suttit och ugglat på mitt rum, men det gjorde jag inte. Jag gick istället till Ica och köpte sallad och kexchoklad och så strosade jag omkring på jakt efter en bra lunchplats.
 
 
Jag hittade en bra plats och åt min goda sallad och njöt av solen som verkligen värmde på mina svarta strumpebyxeben.
 
Jag vet att Karin Boye sa att det gör ont när knoppar brister, men jag vet inte jag, jag tycker det är rätt så jäkla gött jag.
 
Sen promenerade jag lite till. Mest för att hitta en ny bänk att äta dessert på.
 
Ja ni, det var mig en fin lunchstund värd att minnas! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Vilken härlig dag!!!Kram

    2015-04-21 | 20:46:22
  • Moa säger:

    Så härligt det ser ut! :)

    2015-04-22 | 11:58:01

Kommentera inlägget här: