majjaeriksson

Tillbakablick april

Kategori: Maja

Idag blev det en lååång dag på praktiken. Men jag trivs på biblioteket och imorgon är jag helledig så jag klagar inte.
 
Nu roar jag mig lite med att blicka tillbaka i bloggarkivet, så där som jag gör ibland. Jag kikade lite på hur april har sett ut tidigare år och så valde jag ut delar av tre aprilinlägg från bloggens tre tidigaste år. 
 
-----
 
I april 2009 skrev jag orden nedan här på bloggen. Sånt där är så kul att läsa. Det känns som att det var en helt annan person som skrev det där, och på sätt och vis var det väl det. Fast jag undrar än idag, och kanske mer än någonsin, var jag kommer vara om 2 år.
 
 
-----
 
I april 2010 gjorde vi om Lisas gamla rum till mitt. Det rum som nu är Ellens. Tänk vad många rum jag har hunnit sova i sen dess.
 
-----
 
I aprilarkivet från 2011 hittade jag min ansökan till fotolinjen på Sörängens folkhögskola där jag ju faktiskt sedan blev antagen (efter att ha suttit på en reservplats) och tackade ja och också läste. Nedan ser ni en del av ansökan.
 
-----
 
Imorgon är jag som skrivet ledig och tar ett morgontåg till Motala och sen får vi se vad fredagen har att bjuda på för mys! :)
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: