majjaeriksson

Att hänga i Flen

Kategori: Maja

Jajemen, nu har jag varit i Flen. Jag var med på ett möte på Länsbildningsförbundet Sörmland tillsammans med några representanter från andra bibliotek och studieförbund och så. Men innan mötet hann jag promenera omkring lite. Så här kan det se ut i Flen:
 
 
Mötet började klockan 12 med lunch. Ganska lyxigt sådär.
 
Efter mötet fick jag följa med till biblioteket i Flen och kolla läget lite där och vara med och lyssna på ett samtal mellan en från Flens bibliotek och en från länsbiblioteket. Jag har känt mig lite som femte hjulet idag och någon som inte riktigt har där att göra, men samtidigt suger jag åt mig av det jag kan och jag har blivit väldigt fint mottagen, och aldrig har jag varit så social som idag. Det tar på krafterna att vara social och alla nya intryck och nya människor. Så nu är jag alldeles trött. Men en bra dag har det varit!
 
Imorgon ska jag åka bokbuss och sen ska jag åka hem till Motala på kvällen för på torsdag ska jag på personalmöte inför sommarjobbet och på fredag är det första maj och ledigt. Det går fort nu!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    BRA dag i Flen ser jag...

    2015-04-28 | 23:58:14
  • Freja säger:

    Maja vad bra och fint du har det! Jag blir glad.

    2015-04-29 | 22:23:44

Kommentera inlägget här: