majjaeriksson

Lite söndag

Kategori: Maja

Igår vakande jag hos Philip och somnade hos Philip och jag tänkte att detta inlägg skulle visa lite vad vi hittade på däremellan.
 
Vi började dagen som man brukar, med frukost. Min macka är den utan salami.
 
Efter att ha myst lite i soffan åkte vi till Östenssons där vi köpte lunchsallader och så åkte vi vidare till Karlsby.
 
Där fanns det näckrosor.
 
Och andra fina blommor.
 
Vi fiskade. Och på kastet efter det sista fick jag napp! Tjihuu! Man blir glad av att få napp!
 
Efter några timmar i Karlsby åkte vi in till civilisationen igen för att gå på match. Maif spelade mot Skövde och det blev 1-1 efter lite väl nervösa minuter i slutet.
 
På kvällen blev det soffhäng, lätt kvällsmat och sen dessert! Bananasplitt!
 
En bra dag, helt klart!
 
Nu har jag ganska nyligen kommit hem efter att ha promenerat hem från Philip (a.k.a. min helgsambo). Det var ganska fotovänligt den här måndagspromenaden också. Ni får se imorgon! Jag ska förbereda det inlägget nu och sen ska jag läsa lite pluggtexter.
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Det ser verkligen ut som prima liv!! :) och bra val av efterrätt ;)

    2014-09-01 | 15:28:00
  • Faster säger:

    Härligt , underbara Karlsby!!

    2014-09-01 | 20:31:31
  • Freja säger:

    Majas superhärliga liv liksom! Hoppas du njuter hela tiden! :-D

    2014-09-01 | 22:48:55

Kommentera inlägget här: