majjaeriksson

Tisdag, du får MVG!

Kategori: Maja

10.59 - brunch med Philip och Yoshi.
 
12.01 - började klottra på hemtentan/essän. Min titel "Blondinbella möter Montaigne" låter väl intresseväckande!?
 
13.52 - jag smilade mitt bredaste för jag fick en fin abborre. Ja, vi åkte till Karlsby. Igen. Vi gillar't där.
 
14.57 - Philip fick en gädda. (Han ska alltid vara värst...)
 
16.45 - Stekte "lunch".
 
Strax före sju blev jag hemskjutsad av Philip och ikväll kommer jag nog mest sitta där (se nedan). Kanske skriva vidare på essän, kanske ta en kvällsmacka, kanske skriva lite dagbok. Kanske ha det rätt bra.
 
Imorgon blir det plugg hemma i Sonnorp hele dagen!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Det ser alldeles utomordentligt underbart ut!! :)) lycka till med plugget idag ;)

    2014-10-08 | 09:01:35
  • mormor säger:

    Stekt abborre, det var det länge sedan jag fick!
    Gäddpaté inte dumt det heller. Kram

    2014-10-08 | 12:44:25

Kommentera inlägget här: