majjaeriksson

Ormbunke

Kategori: Maja

 
Jag har just minipysslat lite. Jag var ute och skogspromenerade och med mig in fick jag en liten ormbunke, två höstlöv och en klöverblomma. När jag kom in och tittade mig omkring efter var jag skulle göra av växterna fick jag syn på glasburken med ljusslingan i. Först provade jag att tejpa fast alla fyra liksom framför/bakom varann men med ljuset och allt blev det för rörigt även för mig, så till slut blev bara ormbunken kvar. Jag vet inte vad mamma kommer tycka... men jag tycker att det blev fint! :)
 
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Åh vad fint det blev!! :D Vilken glad-härlig inredningsdetalj :)

    2014-10-17 | 15:19:24
  • Sandra Leone säger:

    Åh vad fint. Tycker att man ska passa på att ta in lite färgglada löv innan alla faller av och blir bruna.

    2014-10-17 | 21:02:06
    Bloggadress: http://lingers.blogg.se/
  • Freja säger:

    Jag tycker det blev jättefint! Tror att Lena också tycker det! :D

    2014-10-17 | 22:29:43

Kommentera inlägget här: