majjaeriksson

Lite av varje

Kategori: Maja

Detta bloggade jag upp 10 oktober förra året:
 
Och denna tog jag alldeles nyss:
 
Ser ni att det var lite färggrannare och finare vid samma tid förra året!? I hjärtat är det dock färggrannare och finare i år. Helt klart. :)
 
Jag har just skickat in hemtentan. Ni kan väl hålla en tumme eller två för den. Jag har fått bra feedback från min uppsatshandledare så här i starten och jag fortsätter söka efter praktikplatser för vårterminen. Hoppet lever alltså!
 
I helgen tänker jag dock försöka koppla bort det mesta skolgrubblet och bara ha det fint och jag tror inte att det blir något problem direkt. Klockan 14.26 går tåget mot Falun och Moa. I fyra timmar ska jag åka tåg och det känns, iallafalll så här innan, faktiskt rätt skönt. Jag tänker lyssna på podcaster, kika ut på naturens skiftningar och kanske smaska på lite resegodis. Visst låter det helt okej!?
 
Jag kommer hem på söndag kväll och då kommer jag givetvis dela med mig av en urhärlig Falunrapport, var så säkra! Trevlig helg på er! :)
 
Maja,
 

Kommentarer

  • Moa säger:

    Å det ska bli såå kul att du kommer!! :D Jag kan knappt sitta still nu så kul ska det bli! Hoppas du får en trevlig resa!

    2014-10-10 | 15:20:05
  • mormor säger:

    Trevlig resa till Falun! Ni får det säkert jätte härligt under helgen.
    Kram mormor

    2014-10-11 | 21:21:19
  • Faster säger:

    Dalarna levererar allt som oftast då du kommer få en gööör bra helg!!!

    2014-10-11 | 22:26:39
  • Freja säger:

    Hoppas falunhelgen är toppen!!

    2014-10-12 | 13:34:46

Kommentera inlägget här: