majjaeriksson

Bondebacka

Kategori: Maja

 
Jag och Philip har just varit uppe i Bondebacka och testat frisbeegolf! Hur det gick? Inte så värst superbra kanske. Speciellt inte för mig. Det var mycket svårare än vad jag trodde men jag försöker se det som att jag har utvecklingspotential. Det jag kan/bör jobba på är 1. styrkan i kasten 2. precisionen 3. mina nerver/självförtroende. Alltså allt kan man säga. ;) Men det var trevligt, som allt vi hittar på tillsammans! Och vackert, så fint där uppe på kullen ikväll! :)
 
 
 
På en korg höll en fin liten filur till. Nästan kamouflerad.
 
Fejnt!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Hihi! Vad kul att ni provade! Har alltid undrat när man ser alla nissar kasta sina frisbees ;)

    2014-10-14 | 14:23:26
  • Faster säger:

    Åh jag vill med prova frisbee golf, har bara sett på när vi varit uppe med jobbet o gått nya spåret i Bondebacka.

    2014-10-14 | 21:38:46

Kommentera inlägget här: