majjaeriksson

Solen kommer in, jag går ut

Kategori: Maja

 
 
 
 
 
 
 
 
Oj, vilket lass med morgonbilder det blev! Hittills har jag alltså vaknat. Sett att solen har lyst, både inne och ute. Fotograferat, både inne och ute. Ätit frukost i solen. Och pluggat i solen. Och nu har jag just pratat med min handledare på telefon. Det gick bra! Jag känner faktiskt att jag har rätt bra koll och han är mycket hjälpsam. Det är dock ont om tid, om tre veckor ska man skicka ett råmanus till sin handledare. Då behöver man väl inte ha allt klart, men ändå en stor del av den cirka 30-sidiga uppsatsen. Och mitt i det här ska jag fara till Tyskland i fyra dagar... Men det blir himla bra. Både uppsatsen och resan! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Härligt med soool!
    Det blir fint både inne och ute!

    2014-11-11 | 21:46:28
  • Freja säger:

    Men åh! Genus och Tyskland (Berlin? <3) Kan det bli bättre?

    2014-11-11 | 22:05:19
  • Faster säger:

    Åh vilka fina bilder !!

    2014-11-12 | 18:38:37

Kommentera inlägget här: