majjaeriksson

November

Kategori: Maja

Vet ni vad ni gjorde i november förra året eller åren före det? Jag vet inte vad jag gjorde. Eller lite koll har man väl, men med hjälp av bloggen kan jag skaffa mig stenkoll. Gluttade tillbaka i arkivet på novemer 2009-2013 och har valt ut ett inlägg från varje november helt enkelt. Häng på!
 
Den 29 novemer 2009 delade jag med mig av en liten önskelista. Rätt tråkig. Tycker dock att sista parentesen är rätt underhållande. Eller nått.
 
Den 11 novemer 2010 la jag upp mysbilden nedan. Att det ska vara sådär vintrigt om tio dagar känns långt borta just nu, men efter att ha sett massa snö och frost i arkivet nu så hoppas jag faktiskt att vintern är på väg.
 
Den 21 november 2011 var det tv-spelskväll hos en klasskompis. Jag höll ju till på folkis i Nässjö då. Matilda, som är den i det gänget som kanske kollar in här på bloggen då och då, sitter där i soffan och gömmer sig bakom händerna. Hej, Matilda om du läser detta! :)
 
Den 29 november 2012 la jag bland annat upp fotot nedan, som jag än idag tycker mycket om. Och så skrev jag några rader som jag nu tycker är ganska sorgliga och nästan obehagliga, men ändå fina på något vis.
 
 
Vi avslutar med en bild från detta datum, 1 november, förra året.
 
 
Nu undrar jag vad november 2014 har att ge. Jag tror iallafall att den första november kommer bli en bra dag!
 :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Hej Maja!

    Alltså jag har gömt mig extremt väl på det där fotot, syns inte alls ju. :P
    Jag gillar förresten fotot från 2012 väldigt mycket!

    2014-11-01 | 12:26:38
  • mormor säger:

    Jättekul att se bakåt på det här sättet. Oj vad snö det var 2010. Just nu känns ju snön långt borta. Kram

    2014-11-01 | 17:34:37
  • Ulrika säger:

    Hej på diiig! :)
    Jag tittar in på din mysiga blogg ganska ofta, man blir så glad av den! Och herregud, vilket ögonblicksbild det är på oss alla hemma hos anna karin :) jag är visst helt inne i spelet haha ;-)

    2014-11-02 | 21:01:15
  • Faster säger:

    Tack för att du hjäper till att minnas😊👍

    2014-11-02 | 21:43:38

Kommentera inlägget här: