majjaeriksson

Mys ni missat

Kategori: Maja

I veckan har jag pluggat ganska bra. Det känns som att vi nyss började med uppsatserna samtidigt som vi snart ska vara klara. Men trots plugg har jag myst en hel del, såklart.
 
- I tisdags var lillasyster och jag på bio. Vi såg The Hungergames: Mockingjay part 1 och jag tyckte mycket om den! Det trista är som vanligt att man nu får vänta typ ett år på nästa del, men men. Det var mysigt att hänga med lillasyster också, hon är ju min bästa vän.
 
- I onsdags fraktade jag och Philip, med Philips snälla pappas hjälp, den svarta nya hyllan hem till Philip. Vi köpte också en liten gran och en ljusslinga och tjuvstartade med julpyntandet. Jag hör egentligen till de som tycker att man faktiskt kan hålla sig till första advent iallafall, men i år halkade alltså även jag dit. Så här fint är det nu:
 
- Igår åt jag pannkakor till lunch. Och allt man kan tänka sig vilja ha på fanns hemma! Socker, hallonsylt, sirap, glass och chokladsås. Jag började med glass och chokladsås. Mumma!
 
Tre mys ni missat helt enkelt. :)
 
Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men så mysigt..... Vi har med tjuvstartat med lite juleljus;)

    2014-11-28 | 18:34:35

Kommentera inlägget här: