majjaeriksson

Min födelsedagspresent

Kategori: Maja

När jag fyllde år, ja, det var ju ett tag sen, fick jag en biljett av lillasyster. Igår var det dags att använda den!
 
Förväntansfull lillasyster på tåget:
 
Framme i Konsert och Kongress och det börjar fyllas på med folk.
 
Pausfika!
 
Vad vi såg på? Glada Hudik-teaterns uppsättning av Trollkarlen från Oz! Man fick inte fotografera, så jag lånar lite bilder:
 
 
Hur den var? Jättehärlig verkligen! Så himla underbara personligheter. Det blev mycket skratt, åt pikar åt dagens samhälle till exempel, men musikalen var också tänkvärd, tack vare grundtanken att vi alla faktiskt ska få vara precis som vi är. Jag tror också att föreställningen passar alla olika åldrar, vilket ju är kul! Mm, kul kul! Tack så hjärtligt Ellen, för en himlans bra födelsedagspresent som var värd att vänta på! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Åh vad roligt och vilken bra födelsedagspresent som räcker ända till november :D

    2014-11-04 | 18:29:34
  • Mormor säger:

    jag förstår att det var bra! Dom är ju så härliga och framförallt duktiga.

    2014-11-05 | 22:54:06

Kommentera inlägget här: