majjaeriksson

Fredagsmys

Kategori: Maja

 
 
 
Min fredag har varit riktigt mysig så här långt. Jag bestämde att jag bara behövde plugga fram till lunch idag för det är ju ändå fredag och jag har ju faktiskt pluggat ganska bra i veckan. Så jag tog lunch och helg samtidigt. Det blev hamburgerlunch framför kakelugnen tillsammans med lillasyster Ellen och hennes Per. När hamburgaren låg tryggt i magen åkte målarboken fram och några skalbaggar blev en gnutta färggladare. Vid tre blev det promenad längs kanalen tillsammans med Lovisa. Och en timme senare fikade vi tillsammans med Philip och Martin på Espresso House. Gott och mysigt! Nu är Philip och jag hemma hos Philip och äter mest godis, vi får se om vi orkar någon mat senare. ;) Trevlig helg!
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Åh va mysigt!!! Mat vid brasan o Espresso house mitt nya favvo ställe!!

    2014-11-15 | 10:50:45
  • Freja säger:

    Fett fint fredagsmys!

    2014-11-15 | 18:10:02
  • maria at inredningsvis säger:

    Den öppna spisen va inte att leka med övermysss :) hoppas du haft en mysig höst so far

    Ny post ute...ett ursött barnrum i gammal stil

    ha en härlig dag

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    2014-11-19 | 12:13:02
    Bloggadress: http://inredningsvis.se/vintage-barninredning/

Kommentera inlägget här: