majjaeriksson

Chokladens och överraskningens dag

Kategori: Maja

 
Igår var det chokladens dag (Missade du det? Äsch,fira idag!) och det var väl någon gång på eftermiddagen som jag fick den brilijanta idéen att baka chokladbollar! Och inte nog med det, jag bestämde mig för att överraska Philip. Jag tänkte mig att när han kom hem efter jobbet skulle jag stå utanför hans dörr med chokladbollarna. Min plan kom dock i skakning när han när klockan närmade sig fem började, via sms till mig (som tur var), fundera på att åka till Återvinningen efter jobbet. Han bestämde sig för att göra det och jag bestämde mig för att stå fast vid min plan, fast anpassa den efter situationen helt enkelt. Så jag cyklade till Återvinningen jag också. Och stod där utanför med chokladbollar i hand. Om han blev överraskad? Ja, helt klart! Och glad! Så dagens två tips och ledord till er får bli Choklad och Överraskning. Värt att tänka på!? ;)
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: