majjaeriksson

Varamon

Kategori: Maja

Igår tittade solen äntligen fram lite, så på eftermiddagen for jag och Philip till Varamon en sväng.
 
 
Jag hade med mig såpbubblor, men dom fastnade sådär på bild... ;)
 
Vi gick längs stranden.
 
Hand i hand.
 
Och så spelade vi minigolf.
 
 
Det gick superbra för mig tyckte jag! Men inte lika bra som för mästergolfar'n Philip!
 
Tack för Varamoneftermiddagen, Philip! :)
 
Idag är vädret inte alls lika strålande. Det regnar... Men det kanske passar bra, för jag ska plugga!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Å så mysigt och fint det ser ut!! :) Lycka till med plugget, regn är bra pluggväder! ;)

    2014-05-11 | 14:13:42
  • Emelie säger:

    Mysigt det ser ut! Riktigt bra resultat också ju :) Mitt bästa ligger på 54 ;)

    2014-05-11 | 20:40:29
    Bloggadress: http://emeloj1.blogg.se

Kommentera inlägget här: