majjaeriksson

Paj och pyssel

Kategori: Maja

Tjenixen!
Igår hände två saker utöver pluggandet som jag tycker är bloggvärdiga.
 
1. Mamma bakade årets andra rabarberpaj som vi glatt fikade på:
 
2. Jag pysslade lite! Jag har sedan lång tid tillbaka gett upp det där med att bevara foton från livets stora och små stunder i album, bloggen blir ju som en enda står bilddagbok för mig. Men jag tycker att det är kul att skriva ut lite favoritfoton som får fylla ett fin-album liksom. Så projekt Fina-från-2014 har jag satt igång med nu! Tänker mig att det är ett rullande projekt som jag kan pyssla med när jag har tid och lust och nya favoriter att klistra in.
 
Ha en fin veckostart!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Å så fint och vilket bra och lagom projekt! Det kommer bli jättefint tror jag! Och vad gott det där såg ut, lycka är väl att ha en mamma som bakar rabarberpaj?! :P

    2014-05-12 | 14:58:45

Kommentera inlägget här: