majjaeriksson

Om måndagen

Kategori: Maja

Igår var jag en sväng på universitetet. En ny kurs; Självbiografiska texter, satte igång! Jag tror att det kommer bli en rolig kurs. Jag hade en period när jag läste en del självbiografier och jag gillar genren. Dom vi ska läsa till kursen nu har jag dock inte läst, så det blir kul! Kursen kommer examineras med en hemtenta som ska vara inne den 5 juni och efter det har jag sommarlov innan jobbet sätter igång den 16 juni.
 
När jag kom hem igår eftermiddag satte jag mig lite med uppsatsen (just det, den lilla detaljen måste ju avklaras innan man får ta lov....).
 
Sen målade jag naglarna röda med vita prickar (det är en hyllning till Mario Mario ;))
 
Och efter sju packade jag ner ett paket favvoglass i min lilla väska, för då blev jag upphämtad av favvopojke och så måndagsmyste vi på kvällen och lite på natten innan jag fick skjuts hem! :)
 
Uppsats var det......
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Så himla gött! Lycka till med uppsatsskrivandet! :)

    2014-05-13 | 20:37:27

Kommentera inlägget här: