majjaeriksson

Min onsdag

Kategori: Maja

Japp, idag tänkte jag redogöra för gårdagen med lite bilder och lite text.
 
Ni såg ju/kan se onsdagsfrullen i inlägget nedan. Efter frullen skickade jag in min uppsats till min handledare och sen promenerade jag under sånt här vackert:
 
Sen slappade jag loss hemma. Såg på tv exempelvis. Och bytte om till randig bikini och prickiga kallingar och solade:
 
Vid fyra fick jag mailorden nedan av handledaren (såg det vid fem) och boxpasset fick bli inställt på grund av plugg.
 
Skickade in uppsatsen igen och gjorde mig redo för att åka till Philip.
 
Promenerade med Honom i Råssnäs.
 
Andaktsfullt (kan innehålla spår av ordvits som inte jag personligen kan ta ansvar för):
 
Sen förtjänade vi pizza.
 
Sen kollade jag mailen fast jag inte skulle och handledaren var fortfarande inte nöjd... Men Philip sa att jag är bäst, oavsett vad Stefan (handledaren) säger.
 
Jag kom hem nästan klockan två i natt. Gick upp före halv sju idag för att ge uppsatsen ett sista försök (deadline 12.00 idag!) Och nu vid nio fick jag detta glädjande mail:
 
*suckar av lättnad som jag aldrig har suckat av lättnad förut*
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    GRATTIS!
    Bra gjort! Nu kan du slappa i solen ett tag!
    Kram

    2014-05-22 | 10:51:47
  • Moa säger:

    Härligt!! GRATTIS och jättebra jobbat!! Nu är du värd att slappa loss i solen! :D

    2014-05-22 | 17:48:48
  • Lisa säger:

    Grattis! Du är bäst :)

    2014-05-22 | 20:23:07
  • Faster säger:

    Härligt!! Bra jobbat!!!

    2014-05-23 | 09:34:17

Kommentera inlägget här: