majjaeriksson

Låtsaslördag

Kategori: Maja

Idag har jag gått omkring här hemma och bara myst och lekt att det har varit både lördag och sommar. En lek som jag har tagit på blodigt allvar. Och, enligt mig själv, lyckats jäkligt bra med.
 
 
Vid tolvtiden skrev jag denna lapp:
 
Och började promenera.
 
Jag mötte Philip vid fotbollsplanerna. Och så promenerade vi tillsammans hem till mig och på direkten lagade vi hamburgare som vi åt i solen.
 
Och sen sommarsportade vi. Alltså kubbade och krockade. (Han vann på kubb och jag på krocket)
 
Sen tog vi en härlig skogspromenad.
 
Och tillbaka hemma myste vi på en filt. Åt glass och spelade kort.
 
 
 
Finner knappt ord för hur fin denna fredag blev. Tack finaste Philip, för att du fick mig att glömma den jädrans uppsatsen idag och för att du alltid gör hela lilla mig så himla pirrglad. PUSS.
 
Imorgon kväll, kära bloggvänner, dyker det nog upp ett inlägg innehållandes balklänningar, håruppsättningar och kanalbåtar och sånt flott. Ha en trevlig fredagskväll och en lajbans lördag så länge!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Men hur söta o goa är ni då!? Livsnjutare där, UNDERBART! Fortsätt barra Maja! :-D

    2014-05-16 | 22:25:53
  • mormor säger:

    Bra! att du ser till att ha det bra! Kram

    2014-05-16 | 23:09:31
  • Moa säger:

    Åå så somrigt och underbart!! :D

    2014-05-20 | 18:57:36

Kommentera inlägget här: