majjaeriksson

Hallonpaj för en

Kategori: Maja

Okej, det kan vara lite klurigt att dansa tango själv. Och pussas. Och bära på en kanot. Men att baka till sig själv och fika i sin ensamhet går bannemej alldeles utmärkt. Jag provade igår!
 
Jag la lite hallon i en en-portions-form.
 
Blandade på måfå ihop lite margarin, mjöl, havregryn och socker och la det på hallonen.
 
Skjuts in i ugnen och ut kom detta (ja, minus mjölken och skeden då):
 
På med vaniljsås!

Och så åt och njöt jag tills det var slut!
 
Nej, det där bak-rycket ångrade jag aldrig.
 
Onsdag betyder uppsatsskrivande och ett boxpass ikväll för min del.
Låt oss göra vårt bästa för att det ska bli en bra dag idag! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Det såg både lätt och gott ut!
    Jag kanske får prova.
    Kram

    2014-05-07 | 10:35:25
  • Moa säger:

    Men wow vilken paj! Det ser alldeles jättegott ut ju :D Hoppas din onsdag är bra!

    2014-05-07 | 19:35:58
  • Faster säger:

    Mumsfillibabba👍

    2014-05-07 | 20:21:21
  • Mikxki säger:

    Det ser riktigt gott ut :)

    2014-05-08 | 19:44:08
    Bloggadress: http://mikxki.blogg.se
  • jessica säger:

    Åh perfekt storlek ju! Ser supergott ut, måste själva prova mig på detta!

    2014-05-13 | 16:38:02
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

Kommentera inlägget här: