majjaeriksson

BAAAAL!

Kategori: Maja

Idag har jag varit på bal. Jag personligen har inte balat, men jag har kikat på lillasyster och hennes Per! Jag har varit nere på stan när det varit bal förut, men i år var det ju speciellt eftersom jag också fick se själva valsandet. Det var fint! Och Ellen och Per var sååå duktiga. Jag blev nästan tårögd där jag stod på läktarn, med kameran i högsta hugg. Bilderna från själva dansen kanske inte blev topnotch. Men det finns en hel del andra fina på minneskortet!
 
I trädgården hemma:
 
 
På båten:
 
Och på gång runt torget:
 
Kanske blir det mer balbilder en annan dag för nu kollade jag bara igenom dom lite fort och kanske finns det fler favvisar. Meeen nu är jag hos Philip och vår laxmiddag blev just klar! Tjing!
 
Maja.

Kommentarer

  • mormor säger:

    Ja, visst var dom fina! och dansa kunde dom!

    2014-05-17 | 23:18:25
  • Maria säger:

    Vad kul att få se bilder :) Vad fina de var !!! Hoppas de är nöjda med dagen.

    2014-05-18 | 10:55:43
  • Faster säger:

    Åhhhh va fina!!!!

    2014-05-18 | 19:00:20

Kommentera inlägget här: