majjaeriksson

En arbetande supporter

Kategori: Maja

Bästa kollegorna i världen är vi. Moa och jag.
 
Anledningen till ickeinlägget igår var att jag hade fullt upp. I vanlig ordning var det jobb 7-16 och efter det skulle jag hämta mamma och duscha och lite sånt som man måste göra ibland och före sex cyklade jag mot Philip och så hängde jag med honom nästan till midnatt. Huvudaktiviteten var att glutta på Maif-match! Philip är en hängiven supporter som tillsammans med sin far går på varje match, så det kändes liksom på tiden att jag hängde på. Det var kul! Jag blev själv sugen på att lira och Maif vann med 4-1! Jag följer nog med någon mer gång, men kanske inte på varje match. ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Ja, ni är mina favoritknegers!

    2014-06-24 | 19:19:26
  • Moa säger:

    Så himla härlig bild!! :D Jaa tillsammans är det inte många som slår oss med hacka och kratta ;)

    2014-06-27 | 19:50:11
  • Moa säger:

    Hihi, så söt bild <3

    2017-10-22 | 21:23:49

Kommentera inlägget här: