majjaeriksson

Glass i stora lass

Kategori: Maja

Imorse hämtade mamma och Ellen mig hos Philip vid halv nio och sen gasade vi till Nyköping och Lisas och Matheus lägenhet dit fröknarna Wik redan hade anlänt.
 
Vi fikade på melon och en jättegod kaka som storasyster hade bakat.
 
Sen gick vi ut på stan och jag provade (såklart) två klänningar på Indiska. Jag köpte den ni anar en del av här nedan.
 
Efter att ha hängt lite i city och lunchat promenerade vi längs ån som några åkte gummibåt i.
 
Vi kom fram till hamnen där vi åt glass. Jag tog en kula med brownie och en med hallonsorbet.
 
Sällskapet smaskar glass. Så bra glass-ställe!
 
Konstig-härlig bild på finaste lillsyrran.
 
Och detta är vad jag kom hem med:

Kommer återkomma i glassämnet inom kort, när jag provat något recept!
 
Bra dag! Tack, ni fina inblandade! :)
 
Snart: Lite bronsmatch.
Ganska snart: Sova.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Visst hade vi en underbart fin dag!! Tack allihopa!

    2014-07-13 | 14:51:22
  • Moa säger:

    Tack för en jättefin dag! :) Det var såå roligt och trevligt!! :D

    2014-07-13 | 16:31:02

Kommentera inlägget här: