majjaeriksson

Let's look back!

Kategori: Maja

Hej!
Idag tyckte jag att det var dags för en härlig tillbakablick och inte vilken tillbakablick som helst, utan en tillbakablick till Spanien! Sommaren 2009 var jag i Spanien tillsammans med min kära vän Moa och en knippe andra goa människor och jag minns det som riktigt härligt! Och varmt. Vi bodde i en villa och det var så fint så fint.
Kolla:
 
 
 
 
 
 
Åh, det såg ju inte dumt ut alls!
Moa och jag har pratat om att vi ska försöka komma iväg på en solsemestervecka i vår. Jag hoppas innerligt att vi får till det! Det vore alldeles alldeles underbart. Jag och den finaste av vänner under solen. Mmm. Om två veckor ska jag till Moa i Falun och då kanske det bokas något... vem vet!? ;)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Åå vilken härlig tillbakablick! Nu längtar jag ännu mer till våran solsemester!! :D

    2014-01-30 | 12:30:53
  • Freja säger:

    Åk bara brudar!! Vart som helst:-D

    2014-02-05 | 08:29:23

Kommentera inlägget här: