majjaeriksson

I'm good

Kategori: Maja

 
 
 
 
Tulpaner. Lite ledsna och mycket fina.
 
God morgon!
Här sitter jag med en tekopp och känner mig glad. För jag gillar mornar. Man kan stå i köket och se soluppgången. Och igår fick jag ett tentaresultat; VG. Och ja, jag tror det var just det som vände lite på min ledsenhet och fick mig att dansa, gå en lång glädjepromenad och vara lite mer glad helt enkelt.
 
Imorgon kommer nog lite boktankar för igår läste jag ut en och idag ska jag börja med en ny!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken gó nyhet sådär på morgonkvisten! GRATTIS, jättebra jobbat!! :) Det låter som att du haft en mysig morgon, hoppas resten av dagen fortsätter så! :)

    2014-01-08 | 13:28:36
  • Mormor säger:

    Grattis!! Vad bra du är!
    Kram

    2014-01-08 | 13:39:37
  • Freja säger:

    Bra jobbat! Och fina tulpaner! Heja maja!

    2014-01-08 | 23:17:28
  • Faster säger:

    Härligt Grattis!! Här har du en till som tycker om mornar, särskilt lediga sådana ;)

    2014-01-09 | 06:08:09

Kommentera inlägget här: