majjaeriksson

Check!

Kategori: Maja

 
 
Där satt jag i onsdags och hade det bra.
 
Ibland förbereder jag lite inlägg. Gör dom en tid och skriver in att dom ska publiceras en annan. Så var fallet med dom två föregående inläggen och så är fallet även med detta. Det kan vara skönt att blogga loss och sen pausa utan att ni märker det. Haha. Iallafall, när man gör så kan det ju hända att man missar att berätta en bra sak som har hänt en dag. Så nu gör jag det i efterskott. I torsdags satt vi med en liten gruppupggift när jag fick reda på att resultatet för konsthemtentan kommit ut. Jag loggar in. Ser att det står att jag har 90 hp. Hmm, det var mycket, tänker jag och säger jag högt. "Det kan ju inte stämma, jag måste fått någon annans poäng, det måste blivit fel!" Jag kollar i raddan med ämnen och betyg och ser att historian, den där jäkeln som har jagat mig i tre terminer och jag gjorde för fjärde gången i måndags och jag inte ens ville skriva om för det var ju kört, att det bakom den står det "G". Jag tror fortfarande inte på det. Loggar in på mailen. Mailen säger också att den är avklarad. Jag tror fortfarande inte på det. Det är först efter ett besök hos tenta-tanten (förlåt, du är ju inte riktigt en tant), då jag hämtat ut tentan (och två andra med fina bokstäver på) som jag förstår. Jag klarade den! Dom måste varit jäkligt scyssta, för det stod saker som "Du svarar inte på frågan..." men ändå fick jag poäng. Jag var i chock! Det måste varit den första tentan som jag bladdrat mig till att klara. Ja, skit samma, ingen är gladare än jag! Jag är stolt och framförallt lättad. Nu har jag ingenting efter mig längre. Jag har alla poäng jag kan ha och basblocket är avklarat. Nu är det liksom helt okej och det enda som gäller är att gå framåt och bara framåt. Fantastiskt!
 
Vill också passa på att tacka för besöken här den senaste tiden, tror vi blivit en litelite större liten skara! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Åå vad härligt!! Stort grattis till dig!!! :D

    2014-01-25 | 13:10:42
  • Anonym säger:

    Du ser!! Härligt !! Grattis!!

    2014-01-28 | 22:03:13
  • Faster säger:

    Men hallå !! Jag är den anonyma tydligen här ovanför ;) vet inte vad som hände, skyller på ajfånen ;))

    2014-01-28 | 22:04:54

Kommentera inlägget här: