majjaeriksson

Origami och minusgrader

Kategori: Maja

9.57 - Frukost hos Philip, med Philip.
 
10.58 - Mot Askersund tillsammans med mormor och lillasyster.
 
12.03 - Framme hos kussarna. Jag, lillasyster, mormor, kusin och moster vek loss!
 
12.54 - Jag vek en liten origamitrana och en 14-udds-stjärna! Med proffsmoster som ledsagare.
 
13.17 - Vi gav oss ut på promenad. Det var väl sisådär femton minus. Friskt, alltså.
 
14.28 - Dags för käk! Pasta och fläskfilé. Mycket gott!
 
15.59 - Fika mitt i vikandet! God saffranskaka med passande mönster.
 
16.36 - Och så vek jag en hel jäkla bok till en diamant! Fin va!? Ni bokälskare behöver inte bli oroliga, jag "förstörde" en dublett. ;) Kanske ska jag hänga den i ett snöre som monster hade gjort med sin...
 
Och vid kanske klockan sex åkte mormor, lillasyster och jag hem till Östergötland igen. Bra dag!
 
Maja.

Kommentarer

  • Sandra Lundin säger:

    Supermysiga bilder och så fint med origami!

    2014-12-29 | 08:37:17
    Bloggadress: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här: