majjaeriksson

Hej, 2015!

Kategori: Maja

I natt tänker jag förväntansfullt hoppa in i 2015!
 
Nu är den här. Årets sista dag. Det känns bra. Jag är så redo och pepp för ett nytt år med nya upplevelser och nya möjligheter. 2014 har varit ett himlans bra år. Jag vill säga det bästa någonsin. Och jag har på känn att 2015 kommer bli minst lika bra! Det finns så mycket jag ser fram emot. Att ha praktik på biblioteket i Nyköping i hela tio veckor i vår. Att se vad som händer efter det, när jag har tagit mig igenom hela kulturvetarprogrammet. Att gå på min storasysters bröllop i sommar. Att resa på solsemester med Philip. Att vara mer impulsiv. Att planera in mer roligheter. Och mycket, mycket mer. Jag är redo för 2015, och allt ska börja med en nyårskyss på tolvslaget!
 
Gott Nytt År!
 
Maja.

Kommentarer

  • freja säger:

    Åh så fint! Heja 2015!

    2015-01-01 | 11:38:52
  • Faster säger:

    Åhhh bröllop !!!!;))

    2015-01-01 | 18:53:54
  • Sandra Lundin säger:

    Amen åh, så mycket pepp! Hoppas att starten på året har varit fin!

    2015-01-02 | 08:27:11
    Bloggadress: http://atilio.blogg.se/

Kommentera inlägget här: