majjaeriksson

Årets hus

Kategori: Maja

Igår jobbades det med kavel, plåtar, formar, smält socker och kristyr. Det var kul! Ellen och jag valde att skapa självaste Sonnorpshuset i år. Och nöjda blev vi! :)
 
 
Fint va!?
 
Speciellt så här på måndagar brukar jag tänka lite extra på bloggen, inte direkt så att jag planerar till punkt och pricka, men jag klurar lite på vad det kan komma att bloggas om den kommande veckan. Denna vecka blir det nog lite kärlek, en tillbakablick, kanske en rapport från en ganska vanlig dag, ett inlägg med ett knippe naturfoton och en rapport från norr. Tror jag. Häng på! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Faster säger:

    Åh va fint ni bakat o fixat👍

    2014-12-01 | 10:46:39
  • mormor säger:

    Fint, och Caputte och en "fårskalle" fick vara med också!
    Vad duktiga ni är!

    2014-12-01 | 12:08:37
  • Moa säger:

    Jättefint!! :) Vad duktiga ni är! :)

    2014-12-01 | 14:14:09

Kommentera inlägget här: