majjaeriksson

Torkade äpplen och skolstart

Kategori: Maja

 
 
 
 
 
 
 
Igår fixade jag och ugnen torkade äpplen. Det luktar så gott och smakar så gott! Jag åt upp innehållet i den där burken själv på några timmar. Bra snacks!
 
I eftermiddag är det introduktion för Litteraturvetenskap 3 som gäller. Skolan drar igång alltså. Med torkade äpplen osh skolstart säger jag väl Hej Hösten! för även om jag gärna vill att det ska vara sommar hela augusti så känns det mer som förhöst än sensommar nu när plugget drar igång. Men jag tänker inte deppa för det. Jag har nämligen på känn att det kommer bli en finfin höst!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Så fint och gott! Hoppas skolstarten gick bra, och visst känns det höstigt ute nu :D

    2014-08-19 | 12:06:05
  • Faster säger:

    Jag håller tummarna hårt för en härlig höst... Det gillar jag med, frisk härlig luft o vackra färger o så kan man nynna på låten Gubben höst;)

    2014-08-20 | 14:57:23

Kommentera inlägget här: