majjaeriksson

Throwback Thursday

Kategori: Maja

Hej på torsdagen! Idag är det dags för en tillbakablick igen. Förra gången blev det ju dådagens datum 2009-2013, den här gången tänker jag att det blir en hel vecka samma år. Nämligen från och med den 21 augusti 2011 och så en vecka framåt. Då hade jag just börjat läsa foto på folkis, så det blir lite kul att titta tillbaka på!
 
21/8-11
Det var en söndag och jag bloggade om en fin promenad som jag, Matilda och Cecilia hade gjort. I närheten av skolan fanns ett friluftsområde som hette Lövhult och det var där vi knallade.
Denna bild är min favorit från inlägget:
 
22/8-11
Som övning för att lära känna varandra delades alla elever på folkhögskolan upp i grupper och tillsammans skulle vi göra en fågelskrämma. Min grupps fågelskrämma såg ut som nedan. Hiskeligt ful.
 
23/8-11
Inlägget från den dagen får förklara sig själv:
 24/8-11
Nästa dag jobbade vi med hålkameror och jag visade upp dessa två foton i bloggen:
25/8-11
Detta datum berättade jag bland annat om hur vi hade jobbat i Photoshop i skolan och att jag tyckte att programmet "var oändligt och inte riktigt min grej". Kul att jag tycker likadant än idag.
 
26/8-11
Jag skulle spendera helgen hemma i Östergötland. Och mötte Moa i Jönköping.
 
27/8-11
Jag var hemma i Sonnorp och la upp bilder från en fotopromenad. Fina Caputte fick avsluta det inlägget och så även detta.
 
Japp, det var dagens tillbakablick! :)
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken härlig tillbakablick! :D

    2014-08-21 | 11:13:14
  • mormor säger:

    Mycket trevligt med dessa tillbakablickar!
    Kram

    2014-08-21 | 22:32:54

Kommentera inlägget här: