majjaeriksson

Majamåndag

Kategori: Maja

Idag har jag haft första dagen på min sommarlovsvecka. Jag har inte gjort något jättespeciellt. Men ändå.
 
Imorse åt jag havregrynsgröt framför Nyhetsmorgon.
 
Vid elva tog jag en promenad i en regning skog.
 
Lite efter det bäddade jag om. Matchade färger. Missmatchade mönster.
 
Idag är halsen äntligen helt nöjd med att svälja ner riktigt mat! Vilket jag självklart firade vid lunchtid. Det blev lax med wokgrönsaker.
 
Jag har läst lite, sittandes i den svävande stolen i trädet.
 
Och solat!
 
Och alldeles nyss såg jag på sista Harry Potter-filmen och åt lite godis!
 
Maja.

Kommentarer

  • Mormor säger:

    Verkar ha varit en bra sommarlovsdag!
    Kram

    2014-08-11 | 23:52:24
  • Moa säger:

    Vilken underbar Majamåndag!! :D Skönt att halsen känns bättre nu!

    2014-08-12 | 18:53:25
  • Faster säger:

    Underbart att läsa att halsen din är bra o gl'a nu;) kram

    2014-08-14 | 07:08:09

Kommentera inlägget här: