majjaeriksson

Göttigheter och onsdagsplan

Kategori: Maja

Två göttigheter från de senaste dagarna. Chokladpudding med grädde och hallon tillsammans Philip i söndags och pannkakor med glass och chokladsås tillsammans med mig själv igår. (Instagram: majacharlotta1)
 
Jag gick upp halv tio idag. Vilken slappis va!? Planen för min onsdag är att cykla till stan och luncha med Philip, eventuellt stanna på bibblan och läsa pluggtexter där, eventuellt besöka Korpen för att köpa ett nytt träningskort (dags att komma igång!) och defnitivit en promenad med Lovisa i eftermiddag. Och ikväll blir det nog att läsa det jag inte kommer läsa under dagen, om jag känner mig själv rätt. Nu ska jag äta upp min filmjölk och läsa bloggar. Tjing!
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Gu så gött! Och så mysigt du har det Maja! :)

    2014-08-22 | 05:07:16

Kommentera inlägget här: