majjaeriksson

Min Skärtorsdag

Kategori: Maja

Igår vaknade jag ganska tidigt, slog på Nyhetsmorgon och pysslade med hemligt påskägg.
 
Åt frukost framför datorn och läste bloggar och sånt.
 
Sen upptäckte jag att jag visst ska ha skrivit massa syfte och frågeställningar och sånt till uppsatsen till på onsdag (hoppsan!), så jag sökte efter lite material på datorn och satte igång och läste boken jag tror att jag ska skriva om (hehe, lite väl loj och slarvig kanske...).
 
Chockade med omelettlunch.
 
Promenerade med randig jacka och randig sjal och mötte randig katt.
 
Jag promenerade till Ica där jag mötte Philip. Vi handlade lite saker för på kvällen skulle vi på middag hos Lovisa och Martin. Vi lagade kycklingpaj och kladdkaka och spelade kort. Jag ägde de andra på Poker och vann pengar och blev dryg (vi spelade inte bara Poker, men jag har glömt hur det gick för mig på de andra spelen...;)) En riktigt bra kväll! Det gör vi om hörrni!
 
Idag promenerade jag hem under denna himmel:
 
Tror aldrig att jag har varit så bubblig av vårkänslor som jag är nu.
 
Maja.

Kommentarer

  • Freja säger:

    Gött!!

    2014-04-18 | 19:57:13

Kommentera inlägget här: