majjaeriksson

Kalajs

Kategori: Maja

Nu har jag haft kalas! Ett himla fint ett. Ett stort tack till er som kom och för allt fint jag fick! :)
 
Så här fint blev kalasfikat:
 
Jag fick ett jättestort och jättefint påskris med färgglada fjädrar och pengar i:
 
Och massa annat fint och bra som ni kan se nedan:
 
Och denna klänning och strumpbyxor:
 
Tusen tack igen, finisar!

Inte nog med detta! Idag har vi också fått fler lamm. Grållan har fått två småttingar. Vi har bestämt att alla lamm ska bli döpta efter varsin känd sagodvärg i år. Sedan tidigare har Stina fått en liten Butter och idag fick Grållan en Glader och en Kloker. Så mysigt så! Kommer väl lite bilder på dom i veckan kan jag tänka mig.
 
Det kan vara så att det blir tomt här imorgon och eventuellt också på måndag. Kanske. Men härliga rapporter är sedan att vänta. Hoppas att ni också har fina dagar!
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilket härligt kalas och så mycket fint du fått! :) GRATTIS igen kompis!! :D

    2014-04-13 | 09:36:33
  • Freja säger:

    Grattis Maja! Ser ut som ett härligt kalas!!

    2014-04-13 | 12:48:28
  • Emelie säger:

    Ser ut som en bra födelsedag :) Grattis igen!

    2014-04-13 | 21:06:00
    Bloggadress: http://emeloj1.blogg.se

Kommentera inlägget här: