majjaeriksson

Jag kan skriva om oss, det där vi gjorde och det du sa

Kategori: Maja

 
Under hela sommaren har jag inte läst en enda liten bok och det har känts tråkigt. Men i och med att plugget drog igång blev man tvungen ni vet och det funkade tydligen för mig. Jag har nu läst två stycken 1800-talsromaner och är inne på den tredje. Det är alltså böcker vi ska läsa för litteraturvetenskapen och jag är inne i ett sånt flow, tycker till och med om det. Och blir dessutom inspirerad. Jag vill också skriva något.
 
Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vad härligt! Jag hoppas att det där flowet kommer till mig också snart, känns mer som att jag kämpar mot mina böcker just nu, haha :)
    Och du..SKRIV! Jag vet att du kan! :)

    2013-09-04 | 14:05:34
  • mormor säger:

    Skriv!
    Jag väntar på att få ta del av det så småningom/Kram

    2013-09-04 | 14:25:14

Kommentera inlägget här: