majjaeriksson

Jag har förberett mig på tystnad

Kategori: Maja

Hej!
 
Jag tog en promenad i hösten.
 
Jag träffade på en snokis:
 
Jag satt på en halmbal:
 
Jag hittade ett fint löv med fina droppar:
 
Jag såg ett flygplan över höstträd:
 
Och jag insåg att det än är mycket grönt:
 

Vilken härlig dag det är idag ni! Jag lyckades sova ganska länge och hann med att drömma mycket underligt och rörigt, men också lite härligt. Drömmar är kul! Sen blev jag kvar i sängen där jag åt frukost, såg på tv och läste historia. Det börjar närma sig tenta och det är dags att ta tag i det lite mer på allvar. Sen åt jag lunch, inte i sängen, och tog som skrivet en härlig promenad. Nu ska jag försöka läsa lite till innan det är dags att ta cykeln till ett gött spinningpass. Bra måndag!
 
Maja.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: