majjaeriksson

Annars vänder jag mig om

Kategori: Maja

Ännu en från Gränna. Brygga. Stege. Pir. Färja. Och något litet djur som jag omedvetet lyckades fånga på bild. Ser ni filuren på bryggan till höger?

Idag har det varit en bra dag. Jag cyklade till bussen imorse för historiaföreläsning 10.15-12. När jag var tillbaka i Motala vid ett cyklade jag till bibblan där jag satt och läste lite till imorgon och vid tretiden var det dags för fika med kompis Anneli. Jag fikade på en kladdkaka och varm choklad och utanför regnade det. Men det slutade lagom till jag skulle cykla till Korpen där det blev ett spinningpass som gick bra och sen cyklade jag hem och var då ganska slut i kroppen. Och så duschade jag och åt och nu sitter jag här och läser bloggar och lite så innan Idol och lite mer läsning och sovdags. Toppen!

Maja.

Kommentarer

  • Moa säger:

    Vilken mysmåndag! :)

    2013-09-16 | 19:26:33
  • Freja säger:

    Fint med Gränna! O vilken gullig spunk du lyckades plåta!:D

    2013-09-16 | 21:16:25

Kommentera inlägget här: